Problem:
W czasie grania niewidoczne jest podłoże po którym porusza się bohater, następują zniekształcenia tekstur lub zanika roślinność (jak zostało to przedstawione na poniższym obrazku)
Rozwiązanie:
Problem na kartach graficznych ATI spowodowany jest poprzez wymuszenie adaptacyjnego
antylisingu w ustawieniach karty.
W tym wypadku należy wyłączyć w ustawieniach Catalyst Control Centre używanie Adaptacyjnego Antyalisingu.
- Uruchom Catalyst Control Centre (C.C.C.) klikając dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na ikonce ATI
z paska narzędzi. - Po uruchomieniu programu C.C.C. rozwiń zakładkę o nazwie "3D"
- Następnie przejdź do opcji "Adaptacyjny Antalising" i z menu po prawej stronie odznacz opcje o nazwie "Włącz Adaptacyjny Antalising"
- By zatwierdzić wprowadzone zmiany kliknij przycisk "Zastosuj" a następnie "OK"
Jeżeli wykonałeś wszystkie czynności zgodnie z powyższą instrukcją tekstury podłoża w grze powinny być wyświetlane prawidłowo (jak zostało to przedstawione na poniższym obrazku).